Гараж своїми руками - Цоколь гаража

Гараж своїми руками

Форма входа

Гаражні новинки

Авточехлы "MW Brothers"

чехлы для автомобиля

Гаражні ворота
Гаражні ворота
Гаражні ворота монтаж своїми руками.



Китайские видеорегистраторы купить дешево.

Цоколь гаража


Будівництво цоколя для гаража дозволить ефективніше утеплити «автобудиночок» і добре захистити його від води і вологи. Природно, що таке облаштування збільшує загальну вартість споруди, оскільки вимагає додаткових робіт з організації заїзду для машини. Але витрати з лишком окупляться, оскільки гараж з «підкладкою» - надійніший і довговічніший.

 Що являє собою конструкція цоколя? Це частина «коробки» гаража, що стикається з лінією грунту (тротуару). Звичайна висота захисної «зони» - від 20 до 70 см. (для житлових приміщень вона може бути значно вище). Перепади температур, бруд, паводки, надлишок вологи - основні «удари», які повинен стійко витримувати цоколь гаража. Тому при його будівництві враховують високий ступінь впливу цих негативних факторів.

Облаштування цоколя: як краще?

Існує кілька варіантів облаштування цоколя для житлових або нежитлових будівель. Відмінною особливістю кожного з них є товщина «підкладки» по відношенню до решти «коробки» споруди.

Розрізняють:

    * Западаючий цоколь
      Товщина цоколя тонше, ніж у «коробки» споруди, що захищає його від води, що стікає по стінах будівлі при косому дощі.

    * Випираючий цоколь
      Товщина цоколя більше, ніж у «коробки» споруди. Таке рішення застосовується для тонкостінних конструкцій, але вимагає додаткового захисту і організованого відводу води з його «оголеною» частини.
     
    * Цоколь зливається зі стінами споруди
      Товщина цоколя і «коробки» споруди однакова. Але в такому випадку додатковий захист його поверхні (гідроізоляція цоколя, облицювання) відкрита, тому швидко приходить в непридатність і вимагає періодичного відновлення.

Будівництво цоколя.

 Оптимальний спосіб для гаража - западаючий цоколь, так як захист його поверхні від прямого водяного «контакту» сприяє міцності і довговічності «підкладки».

Матеріали, використовувані для будівництва цоколя.

 При виборі матеріалу для будівництва цоколя гаража слід врахувати той факт, що дана частина споруди практично цілий рік піддається негативним впливам (перепад температур, вологість). Якщо «автобудиночок» має підвал, то цоколь відіграє важливу роль розподільника навантаження між його наземної і підземною частиною. Тому використовувані матеріали для цоколя повинні відрізнятися високими показниками міцності і морозостійкості.

Є кілька варіантів вирішення:

    * Цоколь з монолітного залізобетону.
      Безшовна конструкція - це головна перевага, якою наділений бетонний цоколь. Адже не дарма моноліт вважається верхом досконалості в будівництві через відсутність в ньому слабких місць. При стрічковому фундаменті цоколь - це наземна частина «підошви» та його зводять на етапі нульових робіт.

    * Цоколь із залізобетонних блоків.
      Найшвидший варіант. Зазвичай в таких випадках фундамент так само складається з аналогічних блоків. Так як в конструкції є шви, то даний вид цоколя вимагає додаткового захисту «слабких» місць.

    * Цегляна кладка цоколя.
      Цегла для цоколя використовується червона цілісна. Цокольна кладка передбачає додаткове посилення поверхні за допомогою армуючої сітки. Можна звести такий цоколь своїми руками, і на відміну від монолітного зразка робота виконується без поспіху.

    * Цоколь з природного каменю.
      Ця технологія вимагає особливого вміння, щоб дотримати правильність кутів і вертикальність зовнішніх стін (а якщо є підвал, то і внутрішніх стін).

Найпопулярніший будматеріал для цоколя гаража - цегла, так як з його допомогою можна виконати всю роботу самостійно, без залучення профільних фахівців і важкої техніки.

Кладка цоколя з цегли: «секрети» успіху.

 Для кладки цоколя використовується повнотіла (без отворів), керамічна цегла, що пройшла випалення в печі. Якісні характеристики даного будматеріалу виражаються латинськими літерами:

М - міцність і стійкість на вигин, стиснення.

F - морозостійкість (стійкість до різкої зміни температур).

 Для цокольною частини гаража використовують будматеріал з високими технічними характеристиками: М-150 (або М-200) і F-35 (або F-50).

 Товщина цегляної кладки цоколя гаража залежить від його конструкції і розраховується в проекті. Мінімальна висота такої «підкладки» - ≥ 35 см (складається з двох цегляних рядів + шви).

Кладка цоколя з цегли виконується аналогічно технології зведення та посилення стін з цього будматеріалу. Основні правила такі:

    * Ряди цегли встановлюються по черзі і строго перпендикулярно основного навантаження (вазі споруди).
    * Обов'язкова обв'язка швів кладки сусідніх рядів. Вони не повинні збігатися.
    * Прямий кут між бічними і верхніми гранями цегли сусідніх рядів.

 Перед початком роботи натягують шнур для орієнтиру, а правильність установки кожного ряду перевіряють будівельним рівнем. Скріплюють між собою цеглу цементним розчином. Товщина шва - 5-8мм. У процесі кладки слід не забувати про облаштування вентиляційних отворів (правило їх розташування дивіться нижче).

 Особливу увагу приділяють зміцненню кладки цоколя з цегли, щоб підвищити стійкість конструкції. Для цього в горизонтальний шов укладають металеву сітку 50х50 мм. Діаметр її прутів - 5-6 мм.

Готовий цоколь із цегли повинен постояти 7 днів, перш ніж продовжити подальше будівництво гаража. Його поверхню захищають від прямих сонячних променів і опадів, повністю накривши мішковиною.

Вентиляція, утеплення та гідроізоляція цоколя гаража.

Який би спосіб облаштування цоколя ви не вибрали, слід подбати про його належну вентиляцію, гідроізоляцію та теплоізоляцію. Навіть якщо технічні характеристики використовуваного будматеріалу значні, додатковий захист цоколя створить надійну «броню» від води і морозу. А приплив свіжого повітря всередині підпілля (підвалу) видалить надлишок вологи, не дозволивши запустити «механізм» руйнування цоколя.

Вентиляція цоколя.

Як уже згадувалося вище, щоб забезпечити вентиляцію цоколя, в ньому передбачають спеціальні отвори. Віконця (15 × 25 см) облаштовують на висоті 15 см від рівня землі. Продухи для підпілля (підвалу) розташовують на протилежних сторонах споруди з таким розрахунком: один вентиляційний отвір - на кожні 3 метри цоколя. Вікно закривають металевою сіткою, а взимку регулюють повітряний потік за допомогою рухомих стулок.

Гідроізоляція цоколя.

Це найважливіший етап при будівництві будь-якої споруди. Від правильної гідроізоляції цоколя залежить довговічність всього гаража. «Підкладка» контактує, як з фундаментом, так і зі стінами споруди. Від надійного захисту цієї частини гаража залежить цілісність усіх взаємопов'язаних з нею елементів.
Гідроізоляцію цегельного цоколя (як і монолітного) можна виконати кількома способами:

    * Бітумне мастило
      Гідроізоляція фундаменту цоколя полягає в двократному обмазування товстим шаром мастила всій його поверхні. Для цього використовують гарячі або холодні мастики на бітумній основі.

    * Руберойд
      Більш поширений метод, який полягає в покритті подвійним шаром цієї гідроізоляції фундаменту цоколя. Руберойд склеюється за допомогою бітумного мастила.

    * Проникаюча гідроізоляція
      На поверхню наноситься захисний шар, що «закриває» пори будматеріалу від водяної «атаки».

Гідроізоляція цегельного цоколя може виконуватися за допомогою штукатурних сумішей, які завдяки складному складу створюють ефективний «бар'єр» на шляху капілярної вологи. Рекомендується комбінувати кілька методів захисту від води.

Утеплення цоколя.

Цоколь є сполучною ланкою між верхньою і нижньою частинами гаража. Його утеплення дозволить полегшити теплоізоляцію внутрішнього приміщення, позбавити від різкого переходу «холодне/тепле».

Для цих цілей підійде тільки водонепроникний утеплювач, на властивостях якого не відіб'ється постійний вплив підвищеної вологи. Стандартне рішення - пінополістирол ПСБ-С-25. Їм обклеюють зовнішню сторону цоколя за допомогою клею, у складі якого відсутні несумісні з утеплювачем компоненти (сольвент, ацетон і т.п.). Потім поверхня цоколя обштукатурюєтся.

Утеплення й облицювання цоколя - надійний спосіб захистити «низ» гаража від постійного холодового і водного «стресу». Але якщо коштів не вистачає, то можна обійтися його простим оштукатурюванням.

Відливи для цоколя.

Додатковим захистом від контакту з водою служать відливи, які особливо корисні для випираючих цоколів. Вони являють собою планки з металу, призначені для відводу згубної вологи від верху конструкції.

Подібним способом захищають вікна, паркани і декоративні елементи на фасаді будівлі. Виготовляють «броню» з оцинкованого металу, при цьому є можливість вибрати потрібний колір. У будівельних супермаркетах доступні стандартні відливи для вікон і цоколя, але якщо розмір не підходить, то їх можна замовити індивідуально.

Самостійний монтаж планок простий: головне починати установку з кутів будинку і добре гідроізолювати стик за допомогою герметика.

Облицювання цоколя гаража: покривати чи ні?

Існує думка, що покривати облицювальним шаром цоколь гаража марно, оскільки періодично доведеться займатися косметичним ремонтом його поверхні. Тим не менш, більшість автовласників не бажають залишати цю частину споруди без уваги. Особливо якщо гараж знаходиться біля будинку. Тоді до нього висуваються вимоги гармонійного та естетичного поєднання з основною спорудою.

Найчастіше для облицювання цоколя гаража використовують:

    * Керамічну плитку (для зовнішніх робіт).
    * Натуральний і штучний камінь.
    * Облицювальна цегла.
    * Штукатурний шар, покритий фарбою.
    * Сайдинг.

Вибір залежить від бюджету автовласника. Штукатурка цоколя - самий бюджетний варіант, але при її виборі слід врахувати ряд факторів:

   1. Вона повинна бути на цементній основі
   2. Володіти високими показниками водостійкості і морозостійкості
   3. Бути стійкою до пошкоджень
   4. Легко «лягати» на вертикальну поверхню (хороша адгезія)

Така обробка цоколя недовговічна, оскільки верхній шар схильний до «мега-перевантажень». Швидше за все, вже на наступний сезон «броню» доведеться підлатати. Після закінчення 2-3 років рекомендується повторне нанесення свіжого штукатурного шару.

Найдешевший і практичний - сайдинг, оскільки чудово витримує температуру від -60 до +50°С. Дорогий, але надійний варіант - натуральний камінь.
Отмостка + цоколь = ефективна «броня» гаража

Є ще один спосіб зменшити силу водяної агресії на цоколь споруди - це облаштування отмостки. Площина з бетону та асфальту, яка оточує гараж і служить для відводу води.

Отмостка - ефективний захист фундаменту і цоколя від капілярної вологи. Її ширина залежить від винесення даху і зазвичай перевищує його на 20 см. Для її устрою видаляють 15-сантиметровий шар землі навколо гаража, потім укладають шар щебеню. Поверх йде 15 см бетону і 3 см асфальту. Для підвищення ефективності під цими верствами встановлюють утеплювач - пінополістирол (5 см).

Щоб уникнути розлому поверхні вимощення через кожні 2 - 2,5 м роблять температурні шви за допомогою дощок (антисептованих) або вінілової стрічки. Товщина щілини 15-20 мм.

Найпростіший і доступний спосіб отмостки - за допомогою каміння. На 15-сантиметровий шар утрамбованої глини засипають пісок (10 см) упереміж з каменями.

Щоб вода, що стікає з «гірки» організовано віддалялася, навколо вимощення облаштовують канаву.





Поиск

Календарь

«  Март 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архив записей

Друзья сайта

  • Натяжные потолки Днепропетровск
  • Золотые, красивые номера Киевстар
  • Купить видеорегистратор