Гараж своїми руками - Обігрівач для гаража

Гараж своїми руками

Форма входа

Гаражні новинки

Авточехлы "MW Brothers"

чехлы для автомобиля

Гаражні ворота
Гаражні ворота
Гаражні ворота монтаж своїми руками.



Китайские видеорегистраторы купить дешево.

Обігрівач для гаража



 Одним з найважливіших завдань при будівництві гаража є проблема його опалення в зимовий період. Давно минули ті часи, коли більшість автомобілів зимували в холоді металевих коробок. Всім давно вже зрозуміло, що заощадивши один раз, надалі ви будете платити постійно - за антифриз, за ​​ремонт значно швидше зношуються машини, за час, витрачений на прогрів двигуна. Не кажучи вже про те, що це дуже неприємно - знаходиться в холодному гаражі, але ж іноді ви проводите там досить багато часу. У цій статті ми поговоримо про опалювальні прилади тимчасового користування. Отже, ми вирішили опалювати приміщення, які ж існують обігрівачі для гаража?

Промислові обігрівачі тимчасового користування

 Гаражі, які опалюються різними пристроями тимчасового обігріву, поширені найбільше. У спеціалізованому магазині ви можете вибрати обігрівач для гаража купити його і потім спокійно в теплі  робити дрібний ремонт свого авто або міняти мастило. Зараз продається безліч переносних приладів для опалення, які можуть працювати як на газі, так і на рідкому паливі або на електроенергії.

 1. Наприклад, власники гаражів досить часто застосовують ефективні обігрівачі для гаража на солярці або газі. Навіть не утеплене приміщення вони зігрівають буквально за кілька хвилин. При показниках потужності від 10 кВт, це обладнання непрямого нагріву, споживає від електромережі всього лише кілька десятків Вт, які потрібні для приводу вентилятора. Великий плюс цих пристроїв те, що відходи згоряння палива від них не надходять до приміщення гаража, а по димоходу видаляються на вулицю. Потоки повітря проходять через простір між стінками теплообмінника і, нагріваючись, направляються в гараж через сопло. Експлуатація цих агрегатів повністю автоматизована. Паливний запас у обігрівачів для гаражів на солярці розрахований на 15 годин безперервної роботи. Щоб тримати всередині приміщення задану температуру, можна поставити термостат. Його сигнали надходять на керуючий блок.

 Широко використовуються в гаражах легкі і абсолютно безпечні маслонаповнені переносні електричні радіатори, що працюють на електроенергії. Наявність такого обігрівача в гаражі рівноцінно батареї центрального опалення.

 2. Для не постійного зонального обігріву використовуються також різноманітні інфрачервоні обігрівачі для гаража. Суть у них одна - вони гріють не повітря, а поверхні приміщення і предмети всередині нього, а вони віддають тепло в саме приміщення. Коли ви перебуваєте біля інфрочервоного обігрівача для гаражів, ваша шкіра відчуває температуру більшу, ніж в приміщенні в цілому. Ця температура сумарна і складається з реальної, яка зберігається далеко від приладу, і "променевої" добавки, величини якої можуть становити +10 ° і більше.

 Енергоносії у цих пристроїв можуть бути різними. Є переносні прилади, які працюють на газі. Газові обігрівачі для гаража приєднуються до балонів з пропаном або бутаном. Однією ємності вистачає на два місяці роботи. Пересувні агрегати на газу в обов'язковому порядку комплектуються кількома датчиками. Датчик, що реагує на нахил або падіння, необхідний для виключення обігрівача в цих випадках і запобігає загорянню гаража. Датчик, що вимірює рівень кисню, також само необхідний для забезпечення безпеки. Якщо вміст кисню в приміщенні падає, газові обігрівачі для гаражів вимикаються. І останній з датчиків контролює рівень вогню в обігрівачі. Існують також обігрівачі інфрачервоні газові для гаража, які можна підключати до центральної газової мережі.

 Окремим видом є інфрачервоні обігрівачі для гаража, що працюють від електрики. Вони здебільшого стаціонарні і кріпляться до стелі або стінах. Якщо висота стелі не вище 2,5 метрів і інтенсивного обігріву приміщення не потрібно, над зоною (над робочим верстатом, наприклад) можна змонтувати низькотемпературні інфрачервоні нагрівачі, температура їх нагрівального елемента до + 200°. Виглядають вони як квадратні касети, які вбудовуються в стелю. Високотемпературні стаціонарні інфрачервоні обігрівачі для гаражів, температура нагрівального елемента яких від 200 до 750°, монтують на стелі або вішають на міцних тросах, на висотах більше 3 метрів. Такі агрегати являють собою прямокутного металевий прямокутний корпус, усередині якого розташовані нагрівальні елементи і дзеркальні відбивачі з особливого металу. Ціни на електричні прилади та інфрачервоні обігрівачі газові для гаражів розрізняються незначно.

3. Можна використовувати прилади прямого електроопалення. Такі обігрівачі для гаража купити можна в спеціалізованому магазині. У гаражах допустимо використання електромережі з напругою в 220 В. Відразу обмовимося - мова йде про гаражі, які використовуються для стоянки справних автомашин і в яких не зберігаються ємності з паливом або іншими горючими речовинами.

Важливо!

    Кабелі повинні бути заховані в металевих заземлених або пластикових трубах, арматуру потрібно захистити від вологи, вимикачі необхідно встановлювати герметичні.

 Також важливо ток подавати в гараж для його обігріву за допомогою автомата або рубильника, розташованого поза приміщенням самого гаража. Це необхідно для забезпечення електричної та пожежної безпеки. В оглядовій ямі застосовувати електричне опалення не можна - в ній напруга в мережі має бути максимально 36 В.

 Для повітряного обігріву в гаражах використовуються пересувні теплові електричні гармати або стаціонарні теплові електричні завіси.

 Можливо застосовувати для опалення гаража і настінні електроконвектори. Такі електроконвектори найкраще монтувати в спеціальних стінних нішах, закритих знімними екранами. Конвектори можна доповнити підлогової системою електричного обігріву на основі особливого нагрівального кабелю, вмурованій в стяжку підлоги (так звана «тепла підлога»). Електрокабель перетворює всю вільну поверхню підлоги в один великий своєрідний низькотемпературний опалювальний прилад, який буде забезпечувати підтримку в гаражі потрібної температури (+5 - 10°С).

 Всі електричні обігрівачі оснащені термостатами електронного або біметалічного типу, які відповідають за підтримання необхідної температури усередині приміщень. Температура в + 5°, нормативно відповідає існуючому на більшості термостатів режиму «не замерзання». Один термостат може регулювати роботу декількох електрообігрівачів.

Обігрівач для гаража своїми руками

Про саморобні Тени і керамічні плитки, нагрівальним елементом яких виступають спіралеподібні нитки розжарювання, знають усі. Вони звичайно зручні, але

Увага!

    Такі обігрівачі випалюють кисень у приміщенні, тому шкідливі для мікроклімату і здоров'я власника гаража.
Через це ми їх розглядати не будемо. Розповімо краще про те, як зробити обігрівач для гаража, який кисень палити не буде.

1. Обігрівач для гаража своїми руками з безполуменевим горінням

 Принцип його роботи полягає у тому, що пари палива - спирту або бензину - окислюються киснем повітря за допомогою каталізатора. Відбувається це прямо на нагрівальному елементі. Теплова енергія виробляється не згорянням палива, а за рахунок хімічної реакції.

 Цей обігрівач для гаража своїми руками робиться так. Береться резервуар під паливо, що має горловину і пробку. Найкраще підходить для цього старий паливний автомобільний бак. Далі - пальник, в який укладається елемент нагрівання - рамка і дві залізні сітки - їх оснащують прокладкою, найкраще з азбестової вати, просочіть її каталізатором. Гніт зробіть з матеріі або можна також з азбестового вати. По ньому буде подаватися бензин з бака в пальник. Верхню частину вашого гнота рівномірно розкладіть під сіткою, нижню частину розташуйте на дні бака. Вільне місце в баку заповніть ватою.

Встановлюючи нагрівальний елемент в пальник, поставте прокладку з дроту (5 мм перетином) між рамкою і її настановним місцем. Дріт обмотайте шнуровим азбестом. У цього саморобного обігрівача для гаража повинна бути металева кришка, яка буде вдягатися зверху на пальник, тим самим припиняючи її роботу.
На сітку елемента нагріву налийте 100 мл бензину, і підпаліть. Незабаром вогонь погасне, до розігрітій поверхні розпочнеться підсос парів бензину з бака. Вони через кисню повітря за допомогою каталізатора почнуть окислюватися і підвищувати температуру. Тобто почне відбуватися безполуменеве горіння.

Нагрівальний елемент робиться з довговолокнистої азбесту. Його треба просочити протягом 1 години кобальтохромовие каталізатором. Він робиться з таких реактивів - азотнокислих кобальту і марганцю, двухромокіслого амонію і аміаку (концентрованого). При просочуванні на азбест осяде хромат кобальту. Його треба буде висушити при +120°, розпушити, і прожарити при + 400° протягом 3 годин. Потім масу укладіть рівномірним шаром між сітками.

Важливо!

    Експлуатуючи обігрівач, його робочу поверхню бережіть від попадання масла, води і бруду.

2. Проблему опалення можна вирішити ефективно і просто за допомогою зробленого електричного обігрівача для гаража своїми руками. Конструктивно, його особливість у тому, що термоелектричний нагрівач (ТЕН) поміщається в рідину. Резервуар, в який вона наливається, має досить велику поверхню (це може бути старий радіатор від автомашини або який-небудь інший). За рахунок цього, він добре віддає теплову енергію. Поверхня Тена при нагріванні не має контакту з повітрям, а, отже, кисень в приміщенні не випалюється. Міняючи проходить через резервуар потік повітря, можна варіювати температуру в гаражі.

 Нагрівальний прилад монтується з радіатора, помпи (водяного насоса автомобіля) з патрубками і вентилятором і електромотора, що крутить момент якого не менше 1500 об / хв. Потужність його може бути приблизно 0,8 кВт, він повинен мати магнітний пускач.

 З металевого куточка треба зварити раму. Щоб агрегат було легше переміщати, необхідно поставити його на колеса. На рамі закріпіть радіатор, мотор, його пускач, а також насос. У нижньому радіаторному бачку встановити три Тена. Їх потужність повинна бути по 1 кВт, робоча напруга = 220 В. Дуже зручно буде використовувати потрійний ТЕН із загальним різьбовим хвостовиком. Для його закріплення в нижньому радіаторному бачку, прорубайте отвір і припаяйте до його кромці різьбове кільце, що підходить під хвостовик Тена.

 Показники продуктивності приладу можна змінювати, прикриваючи або відкриваючи радіаторні жалюзі або змінюючи число ТЕНів, які включені в мережу.

Важливо!

    Нагрівальний прилад володіє найбільшою ефективністю, коли рідина в ньому нагріта до + 80°C.
    Цей показник можна підібрати при настройці приладу, підібравши відповідні діаметри шківів. З тим, щоб мати можливість компенсації розширення рідини при її нагріванні, встановіть розширювальний бачок для авто.


 В обігрівачі краще всього використовувати трансформаторне масло. Воно при негативних температурах не замерзає, швидше нагрівається і набагато повільніше, ніж вода, остигає. Можна застосовувати і автомобільний тосол.

 Обертання від електромотора до помпи повідомляється за допомогою клинового автомобільного ременя. Натяг ременя регулюйте, переміщаючи помпу в пазах під кріпильними болтами до рами. Подумайте ось ще над чим, перед тим як зробити обігрівач для вашого гаража. Якщо підключити електромотор через ДТКБ (камерний датчик температури) або аналогічний йому, прилад буде підтримувати заданий рівень температури.

 Як ви можете переконатися, на спорудження подібного обігрівача вам зовсім не доведеться витрачатися - всі його деталі можна зібрати зі старих автомобільних запчастин.




Поиск

Календарь

«  Февраль 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Архив записей

Друзья сайта

  • Натяжные потолки Днепропетровск
  • Золотые, красивые номера Киевстар
  • Купить видеорегистратор